REKLAMACJE
1. Producent udziela 24-miesięcznej gwarancji na mebel.
2. Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru.
3. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie oraz towar nie uległy uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamienne uszkodzenia należy w obecności kierowcy sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Zawartość paczki należy sprawdzić w obecności kierowcy.
4. Składający reklamację na mocy gwarancji powinien zgłosić ją u sprzedawcy z dokumentacją
dotyczącą zakupu (dowód zakupu,paragon lub faktura VAT i karta gwarancyjna).
5. Gwarancją nie są objęte towary:
- które były używane niewłaściwie lub niezgodnie z ich przeznaczeniem;
- których zużycie wskazuje na ich używanie niezgodnie z załączoną instrukcją;
- które zostały uszkodzone w trakcie montażu, lub noszą ślady nieautoryzowanych napraw czy przeróbek, a także uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane
działaniem siły zewnętrznej, bądź zaniechaniem działania ze strony klienta;
- których uszkodzenia powstały w wyniku nieprawidłowego przechowywania lub eksploatacji;
- których uszkodzenia i problemy powstały w wyniku zabrudzenia sprzętu, dostania się do produktu ciał obcych np. kurzu, pyłu, niepożądanych elementów itp.
6. W przypadku uznania przez producenta, że reklamacja jest zasadna, naprawa gwarancyjna nastąpi w terminie 30 dni roboczych.
7. Wszystkie koszty związane z transportem w przypadku zwrotu/wymiany pokrywa Kupujący. Nie odbieramy paczek za pobraniem oraz paczek wysyłanych na nasz koszt.
ZWROTY
Meble wykonane za pomocą opcji dodatkowo płatnych na specjalne zamówienie konsumenta nie podlegają zwrotowi w odniesieniu do Art. 98 ustawy o prawach konsumenta. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb.
*Kupujący towar odsyła we własnym zakresie lub korzysta z transportu sprzedającego. Koszt odbioru narożnika wynosi 300.00 zł.